Saturday, October 28, 2017

KEE No. 199 Senang Gundari Geluhku

KEE No. 199 : 1-5 (Senang Gundari Geluhku)

1. Senang gundari geluhku
    Ban Tuhan negu langkahku
    Kuja pa pe perdalanku
    Tetap tanNa gelemenku
    Reff. Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

2. Tah paksa berngi si gelap
    Tah paksa g’luhku la sikap
    Man baNa aku ernalem
    KataNa lalap kugelem
    Reff. Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

3. Pengajuk erta doni e
    Ngerintak aku lah bene
    Tapina megenggeng aku
    La sambar kinitekenku
    Reff. Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

4. La kusumpahi geluhku
    Aminna kurang bas aku
    Ernalem ras ngarap baNa
    B’rekenNa me erta surga
    Reff. Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

5. ‘Di mate tah nggeluh gia
    Kam Tuhan me netapkenca
    La lit ngasup ngolangisa
    ‘Di akapNdu nggo paksana
    Reff. Tuhan nemani geluhku
CikepNa tanku meteguh
Dibata pengendesenku
Ibas tanNa aku ‘nggeluh

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 199

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment