Friday, October 27, 2017

KEE No. 198 O Tuhan Tuduhken Bangku

KEE No. 198 : 1-4 (O Tuhan Tuduhken Bangku)

1. O, Tuhan tuduhken bangku
    Apai dalan geluhku
    Sinalsal kekelengenNdu
    Jadi min ikutenku
    Reh lah min Kesah Badia
    Bengketi kami k’rina
    ‘Di ku ja perdalan gia
    Kam Tuhan ngkawalisa

2. Mbue si erlebuh bangku
    Maka aku min nilah
    Tapi nggo tetap ukurku
    Kam me kuikutkenlah
    Ibas paksa aku kote
    Pegegehi aku min
    KataNdu gelah kupake
    Maka aku terkelin

3. O, Tuhan mekatep tuhu
    Celus aku, guling pe
    Je minter dudurken tanNdu
    Gelah aku la bene
    Yesus gelarNdu kulebuh
    Sampat aku o, Tuhan
    Ibas tanNdu aku nggeluh
    Jadilah bage min ban

4. Tah suari berngi gia
    Amin japa kami pe
    Tentu me idahNdu k’rina
    Kai si bahan kami e
    AjariNdu kami enda
    Pasu-pasu gelah min
    Malem ate kami k’rina
    Man baNdu tama pujin

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 198

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment