Wednesday, October 11, 2017

KEE No. 182 O Tuhan Kam Tetap

KEE No. 182 : 1-5 (O Tuhan Kam Tetap)

1. O, Tuhan Kam tetap,
    Tedehku man baNdu.
    Arapku lalap Kam,
    Nemani geluhku.
    Reff. O, Tuhan rasa lalap,
Geluhku temani.
Ola tadingken aku,
Ras Kam tetap.

2. O, Tuhan Kam tetap,
    Ajarilah aku.
    Lah kai pe si kuban,
    Mehuli man baNdu.
    Reff. O, Tuhan rasa lalap,
Geluhku temani.
Ola tadingken aku,
Ras Kam tetap.

3. O, Tuhan Kam tetap,
    Ras aku rembaklah.
    KataNdulah Tuhan,
    E kuikutkenlah.
    Reff. O, Tuhan rasa lalap,
Geluhku temani.
Ola tadingken aku,
Ras Kam tetap.

4. O, Tuhan Kam tetap,
    Pegegeh aku min.
    Lah k’rina percuban,
    Talu gelah kuban.
    Reff. O, Tuhan rasa lalap,
Geluhku temani.
Ola tadingken aku,
Ras Kam tetap.

5. O, Tuhan Kam tetap,
    Ngajari aku min.
    Bagi ateNdu kin,
    Em ngena ateku min.
    Reff. O, Tuhan rasa lalap,
Geluhku temani.
Ola tadingken aku,
Ras Kam tetap.

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 182

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment