Thursday, October 26, 2017

KEE No. 197 Kesah Tuhan Nusurlah

KEE No. 197 : 1-4 (Kesah Tuhan Nusurlah)

1. Kesah Tuhan nusurlah
    Ku bas perpulungenNdu
    Ukurna petetaplah
    Ernalem saja baNdu
    IdiloNa perdosa
    Nina kapen man bana
    “Kam si latih ras mberat
    Aku bandu Penampat”

2. Kesah Tuhan erdilo
    Ibas dalin mesera
    Adi aku terpanto
    Bas dalin geluh enda
    Lalap kap daramiNa
    Aku ilebuhiNa :
    “Kam si latih ras mberat
    Aku bandu Penampat”

3. Kesah Tuhan bengketlah
    Ku bas pusuh kami e
    La lit gegeh la kesah
    Ngasup Kam nampati pe
    Tangkas sora Pendilo
    Tuhan kapen erdilo :
    “Kam si latih ras mberat
    Aku bandu Penampat”

4. Kesah Tuhan erkuasa
    La tersipati kita
    Arah e pe Dibata
    Nemani geluh enda
    Mari oge Pustaka
    Je ngerana Dibata :
    “Kam si latih ras mberat
    Aku bandu Penampat”

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 197

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment