Tuesday, October 10, 2017

KEE No. 181 Segedang-gedang Geluhku

KEE No. 181 : 1-4 (Segedang-gedang Geluhku)

1. Segedang-gedang geluhku,
    Itemani Penebus.
    Labo kai pe lit sikurang,
    Adi tanNa negu t’rus.
    Dame surga lit ‘bas aku,
    IusekenNa bangku.
    Kegeluhen jadi senang,
    Kai pe la lit si kurang,
    Kegeluhen jadi senang,
    Kai pe la lit si kurang

2. Segedang-gedang geluhku,
    Kubentasi k’rina e.
    ‘Di si mberat reh man bangku,
    Ia penahangisa.
    Labo pediatNa ndabuh,
    Minter kal iangkatNa.
    Lalap ijagaiNa aku,
    Iban keleng ateNa.
    Lalap ijagaiNa aku,
    Iban keleng ateNa.

3. Segedang-gedang geluhku,
    Ia si nemanisa.
    Labo lit kebiarenku,
    Ban mbelin kuasaNa.
    Talu me k’rina musuhku,
    Ia si ngkawalisa.
    Keriahen lit bas aku,
    Ia si merekenca;
    Keriahen lit bas aku,
    Ia si merekenca.

4. Segedang-gedang geluhku,
    Ia si ngkawalisa.
    Amin kai pe reh man bangku,
    Aku ijagaiNa.
    IteguNa tetap tanku,
    Ibas keleng ateNa.
    Segedang-gedang geluhku,
    Kuikutken me Ia.
    Segedang-gedang geluhku,
    Kuikutken me Ia.

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 181

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment