Thursday, October 19, 2017

KEE No. 190 Ola Kal Lupaken Aku

KEE No. 190 : 1-5 (Ola Kal Lupaken Aku)

1. Ola kal lupaken aku
    O, Yesus Tuhan
    Amin mbue kal dosangku
    Masap k’rina ban
    Reff. Yesus, Yesus, sampat akulah
Bas Kam saja aku pulah
Kep-kep akulah

2. O, Tuhan bere KesahNdu
    Ku pusuhku e
    PengapulNdu e man bangku
    Ringan min i je
    Reff. Yesus, Yesus, sampat akulah
Bas Kam saja aku pulah
Kep-kep akulah

3. Aku jimpuh i lebeNdu
    Ban tek aku pe
    ‘Di ras Kam la ku talu
    Ban gegehNdu e
    Reff. Yesus, Yesus, sampat akulah
Bas Kam saja aku pulah
Kep-kep akulah

4. Adi aku ibas Tuhan
    Ukurku senang
    Gelah aku tetap tahan
    Aku pe menang
    Reff. Yesus, Yesus, sampat akulah
Bas Kam saja aku pulah
Kep-kep akulah

5. Ibas kegeluhen doni
    Tuhan si tetap
    Amin kai pe gia jadi
    Kam temanku kap
    Reff. Yesus, Yesus, sampat akulah
Bas Kam saja aku pulah
Kep-kep akulah

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 190

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment