Wednesday, September 27, 2017

KEE No. 168 Tegu Aku O Tuhanku

KEE No. 168 : 1-3 (Tegu Aku O Tuhanku)

1. Tegu aku o, Tuhanku
    Ibas dalan mesera
    La lit ngasup ras gegehku
    B’re min tanNdu negusa
    Roti surga, roti surga
    Tetap b’reken man bangku
    Tetap b’reken man bangku

2. Lau si nggeluh b’re min gelah
    Maka aku megegeh
    Tah kai jadi bas geluhku
    Kamlah arah lebengku
    O, Tuhanku, O, Tuhanku
    Kam me kap sekawalku
    Kam me kap sekawalku

3. Aru ate bas geluhku
    Kam me si nampatisa
    Lalap Kam me negu aku
    Gelah seh pe ku surga
    Kam penampat, Kam penampat
    Lalap seh rasa lalap
    Lalap seh rasa lalap

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 168

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment