Sunday, September 24, 2017

KEE No. 165 Bas Ia Ngenca Lit Kepe

KEE No. 165 : 1-4 (Bas Ia Ngenca Lit Kepe)

1. Bas Ia ngenca lit kepe,
    Kek’lengen si mbelin.
    Yesus tersilang seh mate,
    Lah aku terkelin.
    Reff. Tetap ukurku tek aku baNa
Keleng ateNa mbelin kuasaNa
Ia njagasa geluhku k’rina
Malemna di ras Ia.

2. Man baNa ernalem dage,
    Begiken KataNa.
    Di meriah tah gulut pe,
    Tetap temaniNa.
    Reff. Tetap ukurku tek aku baNa
Keleng ateNa mbelin kuasaNa
Ia njagasa geluhku k’rina
Malemna di ras Ia.

3. Megegeh kal mehuli ka,
    Sinalsal terangNa.
    La gelap saja t’rangiNa,
    Ku pusuh seh Ia.
    Reff. Tetap ukurku tek aku baNa
Keleng ateNa mbelin kuasaNa
Ia njagasa geluhku k’rina
Malemna di ras Ia.

4. Bas k’rina paksa-paksa pe
    Erkuasa kataNa
    Penampat kap man bangku e
    Em kata Dibata.
    Reff. Tetap ukurku tek aku baNa
Keleng ateNa mbelin kuasaNa
Ia njagasa geluhku k’rina
Malemna di ras Ia.

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 165

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment