Monday, September 18, 2017

KEE No. 159 Erjimpuh Kita Ras Kerina

KEE No. 159 : 1-4 (Erjimpuh Kita Ras Kerina)

1. Erjimpuh kita ras kerina
    Si sembah ku Bapanta e
    Tuhanta si nggo mubuh kita
    Si pegeluh tendinta e
    Kepeken Tuhan rasa lalap
    La ikiraiNa tahun kap
    Lit tahun reh, lit si nggo masap
    Sinjujurkenca e tetap

2. Tetap kelengNdu empak kami
    La robah peratenNdu kin
    Kam si njujurken dalin kami
    Nggit nampat kami bas dahin
    Adina ipetempa kami
    NgaruhNdu, pemereNdu e
    Nggo tuhu la metunggung kami
    Kai kin nge ndia kami e?

3. Terbeligai bintang gia
    NgaruhNdu e kuakap lang
    ‘Di dosa kami reh buena
    ‘Di Kam ngaruhNdu ambah kang
    O, Tuhan la meparas aku
    Ngaloken tuah si bage
    Keleng ateNdu kata aku
    Kupuji seh mateku pe

4. Mengisngis pemindonku baNdu
    Ibas gelar Tuhanku e
    Bapa, ‘di banci sampat aku
    Ibas tahun simbaru pe
    Taruhken aku adi lalar
    Pejorelah ukurku min
    PedahNdu sajalah kupalar
    KelengNdu nari man pujin

Sinusurkenca Pdt. M. Joustra
Download slide PowerPoint KEE No. 159

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment