Monday, September 25, 2017

KEE No. 166 Nggo Mambur Dareh Tuhan E

KEE No. 166 : 1-4 (Nggo Mambur Dareh Tuhan E)

1. Nggo mambur dareh Tuhan e
    I uruk Golgota
    Kerina e igengkenNa
    Lah masap dosanta
    Lah masap dosanta
    Lah masap dosanta
    Kerina e igengkenNa
    Lah masap dosanta

2. Si jahat pe ibaba ka
    Tersilang ras Ia
    ‘Di aku pe bage me ka
    Lah ialemiNa
    Lah ialemiNa
    Lah ialemiNa
    ‘Di aku pe bage me ka
    Lah ialemiNa

3. DarehNdu e si badia
    Em si nasapkenca
    Dosangku e si melala
    Melikas ibanNa
    Melikas ibanNa
    Melikas ibanNa
    Dosangku e si melala
    Melikas ibanNa

4. Mesera pe bas geluhku
    Tetap perjingkangku
    SilangNdu e gelemenku
    Lah aku terkelin
    Lah aku terkelin
    Lah aku terkelin
    SilangNdu e gelemenku
    Lah aku terkelin

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 166

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment