Sunday, September 17, 2017

KEE No. 158 Nggo Gia Mentas Tahun

KEE No. 158 : 1-5 (Nggo Gia Mentas Tahun)

1. Nggo gia mentas tahun e
    Tambah ka tahun enda
    O, Tuhan b’relah bangku e
    Kuidah ka ambahna
    ‘Di mentas gia wari kap,
    Ku teh Dibata me tetap

2. Tambahi Kam gegehku min
    Kam Tuhan si mekuah
    La gia nuhit aku kin
    Nggit aku min erbuah
    Megati ceda ukurku kap
    Ban aku lalap la tetap

3. ‘Di idah Kam langkah ku e
    Oh nembeh Kam Tuhanku
    Nggit niNdu : “Tabah kayu e
    Si la erguna baNgku”
    E tuhu la erguna kap
    Ban labo aku me tetap

4. Ban Kam ngakui aku kin,
    Emaka sai utangku.
    Kam Yesus ajar aku min,
    Ngendesken kerajangku.
    Ras ibas tahun baru kap,
    Sampati jingkangku kap.

5. Sampati aku o, Tuhan,
    Bas kai pe aku jumpa.
    Jujurken Kam lah si kuban,
    Pedauhlah min kelesa.
    Padanku maka aku kap,
    Ibas gegehNdu me tetap.

Sinusurkenca Pdt. E. J. Van den Berg
Download slide PowerPoint KEE No. 158

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment