Saturday, September 23, 2017

KEE No. 164 Batu Mamak Si Nteguh

KEE No. 164 : 1-4 (Batu Mamak Si Nteguh)

1. Batu mamak si nteguh
    Kam kubunku si paguh
    K’rina gia musuhku
    La tergejap man baNdu
    Tuhan Yesus ku lebuh
    KawaliNdulah aku

2. Labo perban gegehku
    Labo ban ulina ka
    Tapi ban perkuahNdu
    Ndilo aku lah jera
    Maka dosa itebus
    Arah Yesus Penebus

3. AlemiNdu min dage
    K’rina dosa kami e
    B’re min pusuh kami pe
    Tetaplah bas dame e
    Kam Tuhan Penebusku
    Mbelin kekelengenNdu

4. Yesus kap gelemenku
    La erleka ras aku
    Kam me pengarapenku
    Ibas kegeluhenku
    Tuhan tetap min gelah
    Bas Kam aku la pulah

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 164

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment