Tuesday, March 14, 2017

KEE No. 77 Keleng Ate Tuhu-tuhu

KEE No. 77 : 1-7 (Keleng Ate Tuhu-tuhu)

1. Keleng ate tuhu-tuhu
    Nusur surga dari nge
    Bengket ku bas pusuh kami
    Ringan bas tendingku e

2. Keriahen tuhu-tuhu
    Ibas surga me kepe
    Kugegehi me ukurku
    Je me malem ate e

3. Kesenangen dingen dame
    Reh bas Yesus nari nge
    Sampat aku o, Tuhanku
    Lah ukurku senang me

4. Pegegehi kesikelku
    Nasap dosa teman e
    Pedah e bas Tuhan nari
    E me man ikuten nge

5. Saber ate dingen dame
    Reh bas Tuhan nari nge
    Ndemi pusuh ras ukurku
    Lalap ringan me i je

6. Keleng ate ni Tuhanku
    Ngerajai pusuhku min
    Si naluken gegeh dosa
    Gelah menang aku kin

7. O, Tuhanku Dibatangku
    Tumpak-tumpak aku min
    Gelah jumpa aku denggo
    Ras si enggo menang kin

Sinusurkenca Gr. Ag. N. Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 77

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment