Friday, March 31, 2017

KEE No. 92 Kam Kap Lalap Man Ikutenku

KEE No. 92 : 1-3 (Kam Kap Lalap Man Ikutenku)

1. Kam kap lalap man ikutenku
    Yesus Kam Penebusku
    Kam kap lalap Penundalenku
    Yesus Kam Penawarku
    Ialemi Kam dosangku
    Maka senang tendingku
    Kam kap lalap Penalemenku
    Yesus Kam Penebusku

2. Kam o, Yesus pengarapenku
    Kam pematang tuahku
    Kam si negu-negu aku pe
    Ku bas kesenangen e
    Bengket Kam ku kematen
    Lako ngepkep tendingku
    Maka aku pe terkelin kin
    Bengket kesenangen e

3. Ibas paksa kesusahenku
    Kam min penalemenku
    Tah kai jadi bas geluhku
    Kam si negu aku pe
    Sedekah umur geluhku
    Amin seh pe sipatku
    Kam si negu-negu aku pe
    Bengket kesenangen e

Download slide PowerPoint KEE No. 92

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment