Saturday, March 11, 2017

KEE No. 74 Perlawesku Kempak Pardis

KEE No. 74 : 1-4 (Perlawesku Kempak Pardis)

1. Perlawesku kempak Pardis
    Je me Sion e
    Ku gegehi me dagingku
    Gelah seh ku je
    Kasa abat bangku e
    Kusilahken k’rina pe
    Gelah seh me ku bas surga
    Ingan senang je


2. Nggo terbegi man tendingku
    Sora rende je
    Kupinterken me dalinku
    Kubas ingan e
    ‘Di terpanto dalin e
    Bene kap baginna je
    Kutadingken, kutundalken
    Si ngabati e

3. O, Tuhanku sampat aku
    ‘Rdalin ndahi Kam
    Bas latihku ngarap aku
    Isampati Kam
    Kam nggegehi ukurku e
    Lah nundalken doni e
    Bahan sangap, bahan pulah
    Aku me kepe

4. La aku ngasup la gegehku
    Ng’lawan musuh
    Tegu aku cikep tanku
    Gelah seh me je
    Bere gegeh bangku e
    Kupinterken me aku je
    Perdalinku kempak surga
    Ingan lalap je

Sinusurkenca Gr. Ag. N. Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 74

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment