Tuesday, March 21, 2017

KEE No. 82 Kam o, Dibatangku

KEE No. 82 : 1-5 (Kam o, Dibatangku)

1. Kam o, Dibatangku,
    rembak min ukurku,
    rembak ras Kam.
    Bahanlah min tetap,
    peratenku me kap,
    rembak ras Kam.
    Penegu-neguNdu,
    aku me anakNdu,
    gelah rembak ras Kam,
    Rembak ras Kam,
    Rembak ras Kam.

2. Kam o, Dibatangku,
    rembak min ukurku,
    Tegu ku Kam!
    Kote pe dagingku,
    ceda pe ukurku,
    Nepet ku Kam.
    Di terlungun aku,
    dengkeh min totonku,
    rembak min ukurku.
    Tegu ku Kam!
    Tegu ku Kam!

3. Kam o, Dibatangku,
    Jaga min tendingku,
    Dengkehken min!
    Adi peturut Kam,
    Reh me si jahat kang,
    Ngerimrim kin.
    Nggit kesusahen e,
    Ngerintak aku pe,
    Sampat min o, Tuhan,
    Tegu ku Kam!
    Tegu ku Kam!

4. Kam o, Dibatangku,
    Jaga min tendingku,
    Tegu ku Kam!
    Gelah senang aku,
    KelengNdu man bangku,
    Tegu ku Kam!
    E bagi pulut nge,
    Dosa bas ukur e,
    B’re min gegeh Tuhan,
    Tegu ku Kam!
    Tegu ku Kam!

5. Kam o, Dibatangku,
    rembak min ukurku,
    rembak ras Kam.
    Pengarapenku kap,
    tetap man baNdu kap,
    rembak ku Kam.
    Seh de sipatku e,
    lias ateNdu e,
    man bangku min Tuhan,
    Rembak ras Kam!
    Rembak ras Kam!

Sinusurkenca Gr. Ag. N. Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 82

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment