Monday, March 13, 2017

KEE No. 76 KulebeNdu Dibatangku

KEE No. 76 : 1-6 (KulebeNdu Dibatangku)

1. KulebeNdu Dibatangku
    Aku nembah ‘rjimpuh pe
    Dengkehkenlah min totonku
    Nen iluhku mambur e

2. Kuukuri me lagungku
    Dosa nari k’rina pe
    Nggo terbuang wari-wari
    La kupergunaken pe

3. Rusur nari aku lalar
    Ngaku aku o, Tuhan
    Amin gia aku Kristen
    Dosa lalap nge kuban

4. Perban e me kutungtungken
    ‘Kurku baNdu o, Tuhan
    Ras mekuah min ateNdu
    Sasaplah dosangku min

5. Kuikutken me ajarNdu
    Sendah seh me lalap e
    Tegu aku o, Tuhanku
    Lah tetap jingkangku pe

6. Di ras Kam o, Dibatangku
    Pelcik me ukurku pe
    Kam me kapen man temanku
    Lanai mbiar aku pe

Sinusurkenca Gr. Ag. N. Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 76

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment