Sunday, March 19, 2017

KEE No. 80 Yesus Geluh Ni Tendingku

KEE No. 80 : 1-6 (Yesus Geluh Ni Tendingku)

1. Yesus geluh ni tendingku
    Kam me kegeluhenku
    Kuendesken me diringku
    Seh de paksa sipatku

2. Tangkas t’rang tuduhken bangku
    Kerna pengepkepenNdu
    Maka e min kesikelku
    Tetap iadepenNdu

3. Aku min ajar-ajarNdu
    Tutus bas pedahNdu e
    Min dudurken bangku tanNdu
    Jadi cikepenku e

4. Tegu aku o, Yesus
    Cikep aku tetap min
    Gelah ola celus aku
    I dalin medalit kin

5. Sampat aku o, Tuhanku
    Ibas nimbak dosa e
    Adi Kam me i lebengku
    Lawes me si ilat e

6. B’re man bangku min KesahNdu
    Tangkel bas ukurku min
    Lalap aku sik’rajangNdu
    Atan bas kiniulin

Sinusurkenca Gr. Ag. N. Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 80

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment