Wednesday, November 20, 2019

KEE No. 393 Surga Nari Aku Itatapndu

KEE No. 393 : 1-4 (Surga Nari Aku Itatapndu)

1. Surga nari aku itatapndu,
    sanga lalar aku ras ngelabuh.
    seh ku pusuh tangkas idahndu,
    ndauh kepe papak perdalanku.

2. Kubegi ilebuhNdu gelarku,
    la ‘ku ngasup natap sinalsalndu.
    Ban mbelin me dosa-dosangku,
    la metunggung g’lari anakNdu.

3. Terbegi Kam reh ndeheri aku,
    tanNdu si melias negu aku.
    ‘Nggo ialemiNdu dosangku,
    malem kal ateku bahanNdu.

4. O Tuhan bujur ningku man bandu,
    mbelin kel kualoken perkuahNdu.
    sampat aku ngikut pedahNdu,
    g’lah tetap nehken p’ratenNdu.


John Lewi Keliat, September 2007
Download slide PowerPoint KEE No. 393

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment