Friday, November 15, 2019

KEE No. 388 O Dibata Kam Kap Dibatangku

KEE No. 388 : 1-3 (O Dibata Kam Kap Dibatangku)

1. Tupung tayang aku nginget Kam
    Gedang berngi ku ukuri Kam
    Sabab Kam si nampati aku
    O Dibata tedeh ‘teku Kam.
    Reff. O Dibata Kam kap Dibatangku
Kudahi tedeh ateku Kam
Mesikel aku nandangi Kam
Desken taneh si enggo kerah
Bageme muasna tendingku
Man baNdu Tuhan Dibatangku

2. Sabab Kam si nampati aku
    Teruh kabengNdu rende aku
    ‘Di ras Kam meriah ukurku
    O Dibata Kam sekawalku.
    Reff. O Dibata Kam kap Dibatangku
Kudahi tedeh ateku Kam
Mesikel aku nandangi Kam
Desken taneh si enggo kerah
Bageme muasna tendingku
Man baNdu Tuhan Dibatangku

3. Nteguh cikep tanku o Tuhan
    Teneng ukurku adi ras Kam
    La ku mbiar jumpa percuban
    Malem ate ‘di rembak ras Kam.
    Reff. O Dibata Kam kap Dibatangku
Kudahi tedeh ateku Kam
Mesikel aku nandangi Kam
Desken taneh si enggo kerah
Bageme muasna tendingku
Man baNdu Tuhan Dibatangku

Lagu: Tetap Ukur Torong 2009
Syair: BPIMG 2009
Download slide PowerPoint KEE No. 388

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

1 comment: