Monday, November 18, 2019

KEE No. 391 Anem Dosangku Mekelat Megara

KEE No. 391 : 1-3 (Anem Dosangku Mekelat Megara)

1. Anem dosangku mekelat megara
    IsalihkenNdu me jadi mbentar
    Kam kap erbanca geluh meherga
    Kugejap tuhu kelengNdu simpar
    Reff. Tendingku ersurak janah nembah
Kupakeken me pedah
Kam kap Dibata Bapa Si Perkuah
Bas kep-kepenNdu min aku gelah

2. Ukur pinter ras bujur nge pindoNdu
    Pusuh si getem ngena ateNdu
    Demi pusuhku alu liasNdu
    Gelah ku pembarken min kataNdu
    Reff. Tendingku ersurak janah nembah
Kupakeken me pedah
Kam kap Dibata Bapa Si Perkuah
Bas kep-kepenNdu min aku gelah

3. Sedekah aku nggeluh ibas terang
    Ukur meriah pusuh pe salang
    Baban si mberat jadi menahang
    B’reNdu pengapul dame ras senang
    Reff. Tendingku ersurak janah nembah
Kupakeken me pedah
Kam kap Dibata Bapa Si Perkuah
Bas kep-kepenNdu min aku gelah

Pdt. Amos R. Ginting 2007
Download slide PowerPoint KEE No. 391

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment