Wednesday, November 13, 2019

KEE No. 386 Tuhan kap permakan geluhku

KEE No. 386 : 1-4 (Tuhan kap permakan geluhku)

1. Tuhan kap permakan geluhku
    Maka la kekurangen aku
    I tengah mbal-mbal si meratah
    Geluhku i pesenangkenNdu.
    Reff. O Tuhan Kam penalemenku
TemaniNdu ibas dalanku
Tuhu malem teneng tendiku
Perbahan Tuhan temanku

2. Kempak lau si teneng malerna
    Itegu-teguNdu geluhku
    PelimbaruiNdu gegehku
    Dalan pinter babaNdu aku.
    Reff. O Tuhan Kam penalemenku
TemaniNdu ibas dalanku
Tuhu malem teneng tendiku
Perbahan Tuhan temanku

3. Bas aku ndalani geluhku
    Mentas arah kelbung si gelap
    La ‘ku mbiar jumpa cilaka
    Sabab Kam kap Tuhan ras aku.
    Reff. O Tuhan Kam penalemenku
TemaniNdu ibas dalanku
Tuhu malem teneng tendiku
Perbahan Tuhan temanku

Harry Patia 2007
Download slide PowerPoint KEE No. 386

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment