Saturday, May 16, 2020

KEE No. 437 Bas perdalanen geluh

KEE No. 437 : 1-4 (Bas perdalanen geluh)

1. Bas perdalanen geluhku
    Megati aku labuh
    Rusur kote pusuh
    ‘di kinis’ran reh ngupuh
    Reff. Sampati aku Tuhan
ola pelepas ndabuh
Bereken bangku gegeh
‘lah kiniteken paguh.

2. Rusur kap lit si nggege
    Kuasa doni kap jine
    ‘rban kiniteken monce
    Mabai ukur pe bene
    Reff. Sampati aku Tuhan
ola pelepas ndabuh
Bereken bangku gegeh
‘lah kiniteken paguh.

3. Melala erbagena,
    Perdalin k’rina jelma
    K’rina lit perpayona
    Maba k’riahen tempa
    Reff. Sampati aku Tuhan
ola pelepas ndabuh
Bereken bangku gegeh
‘lah kiniteken paguh.

4. Di turah me sinanggel
    Ukur pe jadi sigel
    Kerina jadi dongkel
    Latih ukur ertangkel
    Reff. Sampati aku Tuhan
ola pelepas ndabuh
Bereken bangku gegeh
‘lah kiniteken paguh.

Lagu : Murah Bangun 2005 - 2006
Syair : Murah Bangun & Pdt. Mestika N. Ginting
Download slide PowerPoint KEE No. 437

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment