Friday, May 15, 2020

KEE No. 436 Kuakuken kerina salahku

KEE No. 436 : 1-3 (Kuakuken kerina salahku)

1. Kuakuken kerina salahku,
    Iadepen Dibatangku.
    Tuhu ku gejapken mbue dosangku.
    Meluat nari kal pergeluhku
    Reff. Mekuah min ateNdu aku,
sasapkenlah dosangku.
O Tuhan tegulah min aku,
‘lah tetap jingkangku.

2. Lalap ku inget salah dosangku,
    Ku gejap salah lepakku.
    Dosa nge lalap perbahanenku,
    Kulakoken si la ngena ‘teNdu.
    Reff. Mekuah min ateNdu aku,
sasapkenlah dosangku.
O Tuhan tegulah min aku,
‘lah tetap jingkangku.

3. Dosa enggo dem ibas pusuhku,
    Si ‘rbanca ndele ateku.
    Nggo bene pengarapen geluhku,
    Ceda tuhu pusuh ras ukurku.
    Reff. Mekuah min ateNdu aku,
sasapkenlah dosangku.
O Tuhan tegulah min aku,
‘lah tetap jingkangku.

Johanes Sitepu, 8 Agustus 2008
Download slide PowerPoint KEE No. 436

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment