Tuesday, May 12, 2020

KEE No. 433 Ku sembah Kam bas geluhku

KEE No. 433 : 1-3 (Ku sembah Kam bas geluhku)

1. Ku sembah Kam bas geluhku o Tuhanku
    PedahNdu me tetap jadi gelemenku
    Dame geluhku adi ras Kam o Tuhanku
    Lalit kebiaren malem tuhu pusuhku
    Pasu-pasuNdu tetaplah min ras aku

2. Ajar min aku ermengkah ate baNdu
    Nembah erjimpuh ku Kam la ermedu
    Pedauh si ilat si ngerim-rim geluhku
    Petetap ukurku di paksa kote aku
    Keleng ateNdu tetaplah min ras aku

3. Kam min tetap si ngiani pusuhku
    Kam min tetap si ngajari ukurku
    Demi min geluhku alu lias ateNdu
    Jadi t’rang si ersinalsal sekelewetku
    BereNdu gegeh man bangku o Tuhanku

Gideon Limbeng 2010
Download slide PowerPoint KEE No. 433

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment