Friday, June 28, 2019

KEE No. 349 Mekuah ateNdu Tuhan

KEE No. 349 : 1-3 (Mekuah ateNdu Tuhan)

1. Mekuah ateNdu Tuhan,
    O Yesus Anak Daud
    Begiken serko pusuhku,
    Sampatilah aku
    Kelengilah aku o Tuhan,
    Alemi dosangku.
    Lanai lit dalanku atan,
    Kelengilah aku.

2. Pertotonku nunut baNdu
    Lalap rasa lalap
    Begi sorangku erlebuh
    Man baNdu o Tuhan
    Ajarilah aku Tuhan
    Meteruk ukur kin
    O Tuhan Yesus Anak Daud
    Kelengi min aku

3. Pegegeh aku o Tuhan
    ‘lah nimbak dosa e
    Temani aku o Tuhan
    Ibas perbebenku
    B’re Kesah si Badia e
    Netapken pusuhku
    Cirawis bas perkuahNdu
    ‘lah terkelin aku

Pdt. E.P. Ginting & N. Ukur Muli, 12 Juni 2007
Download slide PowerPoint KEE No. 349

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment