Wednesday, June 26, 2019

KEE No. 347 Pulahi aku o Tuhan

KEE No. 347 : 1-3 (Pulahi aku o Tuhan)

1. Pulahi aku o Tuhan
    Ibas kalak si perguak
    Kalak penipu perbual,
    Erbahan aku pe ‘mberat.
    Reff. Pulahi aku o Tuhan,
tupung ibas kiniseran
Aloi min aku o Tuhan,
erlebuh aku man baNdu.

2. Pulahi aku O Tuhan,
    Ibas kalak si penipu
    Kelini min geluhku e,
    Bahanlah tetap ukurku.
    Reff. Pulahi aku o Tuhan,
tupung ibas kiniseran
Aloi min aku o Tuhan,
erlebuh aku man baNdu.

3. Pulahi aku o Tuhan
    ‘bas siding si ilat nari
    Jaga kawali min aku,
    Pedauh bas percuban nari.
    Reff. Pulahi aku o Tuhan,
tupung ibas kiniseran
Aloi min aku o Tuhan,
erlebuh aku man baNdu.

Pdt. E.P. Ginting, 11 Maret 2002
Download slide PowerPoint KEE No. 347

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment