Monday, June 17, 2019

KEE No. 338 Ulu tuah Kam kusembah

KEE No. 338 : 1-3 (Ulu tuah Kam kusembah)

1. Kam kusembah, ulu tuah,
    Ajar aku me gelah
    Lah nurihi pujin kami
    lalap la ‘ngadi-ngadi
    Lias ras keleng ateNdu
    jujurkenNdu man bangku
    Nteguh paguh la terundu,
    Kuasa ras muliaNdu

2. Tetap aku daramiNdu
    ban tedehNdu man bangku
    Suari berngi ijagaiNdu,
    mbelin kal kek’lengenNdu
    Di reh susah ndumpang aku
    erlebuh aku baNdu
    Minter nusur penampatNdu
    erban teneng tendingku

3. Pasu-pasu surga nari
    kugejap tiap wari
    Kepentaren berekenNdu
    nehken sura-suraNdu
    PakekenNdu lah min aku
    jadi persuruhenNdu
    Jenda aku, suruh aku
    nehken kekelengenNdu

Syair : Come thou fount of every blessing, Robert Robinson, 1758
Lagu : John wyth's Repository of cred music, 1813
Syair Karo : BPIMG GBKP 2000 - 2005
Download slide PowerPoint KEE No. 338

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment