Thursday, February 8, 2018

KEE No. 207 I Uruk Golgota

KEE No. 207 : 1-7 (I Uruk Golgota)

1. I uruk Golgota,
    ku idah silangNdu
    Dosangku si majekkenca,
    silangNdu e Tuhan
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

2. Kubegi soraNdu
    erlebuh man bangku
    Lah aku pe ku Golgota
    ngendesken geluhku
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

3. Di latih kin gia
    geluh ban dosa e
    Ernalem man baNdu ngenca,
    je malem ate e
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

4. Petetap me gelah
    kenitekenku min
    Kuikut Kam tegu gelah
    geluhku sampat min
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

5. Salahku kugejap
    bas kegeluhenku
    Penalemenku e tetap
    perkuah ateNdu
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

6. Kam Yesus melias
    perkuah si mbelin
    DalinNdu kuikutken nge
    lah aku terkelin
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

7. O, Yesus mulia
    badia darehNdu
    Nggo mambur kap i Golgota
    nebusi dosangku
    Reff.
Reh aku Tuhan
ngadap man baNdu
Yesus dudurken tanNdu
alokenlah aku

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 207

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

1 comment: