Sunday, February 4, 2018

KEE No. 203 Pasu-Pasu Ni Tuhanta

KEE No. 203 : 1-6 (Pasu-Pasu Ni Tuhanta)

1. Pasu-pasu ni Tuhanta,
    Sinemani geluhta.
    Tiap wari seh man banta,
    La ersibar ngaruhNa.
    Aku pe, aku pe,
    Pasu-pasu aku pe.

2. Salah dosa la erkira,
    Ngaku kami o, Tuhan.
    Ngadap kami k’rina enda,
    Alemilah o, Tuhan.
    Aku pe, aku pe,
    Alemilah aku pe.

3. Ija ndia si darami,
    Si ngkawali geluh e.
    Yesus ngenca si nampati,
    Maka kita la bene.
    Aku pe, aku pe,
    Sampatilah aku pe.

4. Kesah Tuhan Si Badia,
    Surga nari kap rehna.
    BengketiNa k’rina jelma,
    Si ngaloken kataNa.
    Aku pe, aku pe,
    Bengketi min aku pe.

5. Perban dosa si nagangi,
    Geluh kami mesera.
    Mari min dage tangtangi,
    Kam Tuhan mulahisa.
    Aku pe, aku pe,
    Pulahi min aku pe.

6. Yesus reh ku doni enda,
    Maba terang man banta.
    Nusur kap ku manusia,
    Maka malem ateta.
    Aku pe, aku pe,
    Nusur min man bangku pe.

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 203

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment