Saturday, February 3, 2018

KEE No. 202 Ernalem Gelah Man Yesus

KEE No. 202 : 1-6 (Ernalem Gelah Man Yesus)

1. Ernalem gelah man Yesus
    Kula ukur tendingku
    Endesken geluhndu baNa
    Keleng ateNa bandu
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

2. Kita k’rina bas geluhta
    P’raten daging simbak min
    Pindo lebe gegeh baNa
    Maka kita erdahin
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

3. Ola lupa ‘rtoto baNa
    Ras kataken bujur pe
    Mbue kapen pemereNa
    Ola lupa kita e
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

4. Maka aku lit bas dame
    Kam empuna geluhku
    Riah ukur susah ate
    Kuendesken man baNdu
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

5. Ibas picet, kesusahen
    Mungkuk kuadepenNa
    Ola gegeh ipenalem
    Tapi pasu-pasuNa
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

6. Adi reh pe marak‘lesa
    Lit kap man gelemenku
    Ban tetap keleng ateNa
    Si ngalemi pusuhku
    Reff. Ernalem gelah !
Tutus min gelah
O, Yesusku bahan aku
Ernalem gelah

Sinusurkenca Panitia Ende-Enden GBKP 1979-1984
Download slide PowerPoint KEE No. 202

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment