Wednesday, December 28, 2016

KEE No. 65 Dibata Si Mbelin KuasaNa

KEE No. 65 : 1-4 (Dibata Si Mbelin KuasaNa)

1. Dibata si mbelin kuasaNa
    Pejore min rananku e
    ‘Di kalak la tertek katana
    Carina sajang guna bana
    E maka kuakuken pe Kam
    Dibatangku Kam

2. Bagi terbuang aku kapen
    Kam Tuhan si metehsa e
    KuasaNdu palas pengarapen
    Nggo gia aku kegelapen
    Ras ateku mekelek ndele
    La aku kap bene

3. Penusurlah Kam si mekuah
    TerangNdu ras benarNdu me
    Taruhkenlah aku ku rumah
    Badia e lah aku luah
    Emaka Kam kupehaga pe
    Dibatangku e

4. Kudahi rumah persembahen
    Ukurku jore ras tetap
    Ras Tuhan sumbul keriahen
    Nggo ngadi k’rina kesusahen
    Ban e maka aku muji kap
    KelengNdu gejap

Sinusurkenca Pdt. E. J. Van den Berg
Download slide PowerPoint KEE No. 65

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment