Wednesday, December 28, 2016

KEE No. 60 Bapa Si Perkuah Ate

KEE No. 60 : 1-9 (Bapa Si Perkuah Ate)

1. Bapa si erkuah ate
    Tatap ku liahku e
    Sabab aku narus mate
    Bapa si erkuah ate
    Tatap ku liahku e
    Jore min lah la bene

2. Kam si ngidah me jahatna
    Si ni bas pusuhku e
    Maka mekelek beratna
    Kam si ngidah me jahatna
    Si ni bas pusuhku e
    Si ertambah-tambah pe

3. Oh, geluhku me terambur
    Ban bene ukurku e
    Keriahen tertambur
    Oh, geluhku me terambur
    Ban bene ukurku e
    Ras melala dosa pe

4. Pertotonku ras iluhku
    Bagi si la mentas pe
    Tambah picet kal pusuhku
    Pertotonku ras iluhku
    Bagi si la mentas pe
    Tempa pitut dalin e

5. Reh bagesna kuorati
    Ras bagesna kugejap
    Manai aku tersampati
    Reh bagesna kuorati
    Reh jahatna kugejap
    Talu nari aku kap

6. Ngarap nari aku baNdu
    Kam Penawar si tetap
    Luah m’aku bekas tanNdu
    Ngarap nari aku baNdu
    Kam, Penawar si tetap
    AjarenNdu bujur kap

7. Kam Pematang kinituah
    Si ngalemi dosa e
    Bahan maka aku luah
    Kam Pematang kinituah
    Si ngalemi dosa e
    Malem min ateku pe

8. Tuhanku! Begi totonku
    Aku seh tegulah min
    La metunggung pemindonku
    Tuhanku! Begi totonku
    Aku seh tegulah min
    Kam si tuhu pelimin

9. Pengadi-ngadinku enda
    Kam kap ‘bas mateku pe
    E me pengarapen jenda
    Pengadi-ngadinku jenda
    Kam kap ‘bas mateku pe
    Lanai mbiar aku e

Sinusurkenca Pdt. E. J. Van den Berg
Download slide PowerPoint KEE No. 60

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment