Wednesday, December 28, 2016

KEE No. 61 Nggo Jumpa Ras Perkuah Ate

KEE No. 61 : 1-5 (Nggo Jumpa Ras Perkuah Ate)

1. Nggo jumpa ras perkuah ate,
    Metunggung gia aku lang.
    Iban si e la aku mate,
    Emaka ateku me gedang.
    Perkuah ate Tuhan kin,
    Perkuah ate Tuhan kin.
    Makana aku terkelin,
    Makana aku terkelin.

2. Perban melala me dosangku,
    UkumNa bangku bujur nge.
    Tapina ban dahin Tuhanku,
    Nggo masap k’rina dosa me.
    DarehNa iamburkenNa,
    DarehNa iamburkenNa,
    Lah dosa imasapkenNa,
    Lah dosa imasapkenNa.

3. Perkuah ate Tuhan nari,
    Penalemenku saja e.
    Kupuji Tuhan e gundari,
    Si nginget aku lalap me.
    Emaka las ukurku pe,
    Emaka las ukurku pe.
    Ngikutken lalap Tuhan e,
    Ngikutken lalap Tuhan e.

4. La dorek iguluti m’aku,
    Ntah ise entah kai pe kap.
    Kuarap naring man Tuhanku,
    Totonku baNa pe tetap.
    La mbiar aku kematen,
    La mbiar aku kematen.
    Ban Tuhan Yesus kekeken,
    Ban Tuhan Yesus kekeken.

5. Ola kal erleka ras aku,
    Lias ateNdu o, Tuhan!
    ‘Di reh de pagi me sipatku,
    Ersada me ras Kam lah ban.
    Dage kupuji Kam kepe,
    Dage kupuji Kam kepe.
    Ban jumpa lias ate e,
    Ban jumpa lias ate e.

Sinusurkenca Pdt. E. J. Van den Berg
Download slide PowerPoint KEE No. 61

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment