Saturday, September 11, 2021

KEE No. 462 Yesus Tuhanku

 KEE No. 462 : 1-4 (Yesus Tuhanku)

1. Yesus Tuhanku penalemenku
    Lalit gegehku sampatilah aku
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa

2. Yesus Tuhanku penalemenku
    Aru ateku kundesken man baNdu
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa

3. Yesus Tuhanku penalemenku
    Bera ukurku, min tanNdulah negu
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa

4. Yesus Tuhanku penalemenku
    Bas mbiar aku, petetap pusuhku
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat aku Tuhan
    Sampat o Bapa

Pdt. Krismas Imanta Barus 2008
Download slide PowerPoint KEE No. 462

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment