Saturday, September 4, 2021

KEE No. 455 Tatap page si megersing

 KEE No. 455 : 1-3 (Tatap page si megersing)

1. Leader...
    Tatap page si megersing
    Sinimai man peranin
    Ise nggit peranisa
    Erlebuh kap Tuhan
    Respons...
    Ijenda aku Tuhan
    Suruhlah aku Tuhan
    AjariNdu aku min
    Gelah ngasup erdahin

2. Leader...
    Si pekekenlah min dage
    Talenta si b’rekenNa
    Jadi kiniulin gelah
    Bas pendahin gereja
    Respons...
    Tetap pakeken Tuhan
    Kami k’rina anakNdu
    Ijenda kami Tuhan
    Suruh dage anakNdu

3. Leader...
    Ula kam erlatih-latih
    Erdahin bas pekenNa
    Tuhu latih ndahikensa
    Tuhan sinemanisa
    Respons...
    Jadilah aku Tuhan
    Bagi sira erguna
    Ku sekelewet geluh
    Sapih-sapih manusia

Satrya Jaya Tarigan 2009
Download slide PowerPoint KEE No. 455

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment