Friday, May 31, 2019

KEE No. 331 Tegu aku anakNdu

KEE No. 331 : 1-3 (Tegu aku anakNdu)

1. Tegu aku anakNdu
    Bas perdalan geluhku
    Di aku paksa labuh
    Ambatilah musuhku.
    Reff. Tegu aku
Ibas perdalanenku
Kam me ngenca ku lebuh
CikepNdu tanku nteguh

2. Kam bentengku si paguh
    Gia musuhku ngupuh
    Amin mara pe nderpa
    La aku bera-bera.
    Reff. Tegu aku
Ibas perdalanenku
Kam me ngenca ku lebuh
CikepNdu tanku nteguh

3. Seh de paksa sipatku
    Tuhan tetap temanku
    Lalap malem ateku
    Kam ngenca penampatku.
    Reff. Tegu aku
Ibas perdalanenku
Kam me ngenca ku lebuh
CikepNdu tanku nteguh

Lead Me Saviour Lest I Stray, Frank M. Davis 1839-1896
Syair Karo : BPIMG 2000 - 2005
Download slide PowerPoint KEE No. 331

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

1 comment: