Saturday, February 23, 2019

KEE No. 303 O Yesus, Kam terang geluhku

KEE No. 303 : 1-3 (O Yesus, Kam terang geluhku)

1. O Yesus, Kam terang geluhku
    Kam me si ngkelini tendingku
    La kap lit si man kebiarenku
    O Yesus Kam me kap bentengku
    Emakana la lit gentarku
    Amin lit si jahat nderpa aku
    Reff. O, Bapa dengkeh pemindonku
Lit kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

2. O Yesus, Kam terang geluhku
    Kam me si engkawali aku
    Ibas paksa lit kesusahenku
    O, Yesus ajari min aku
    Gelah nggeluh ngikut p’ratenNdu
    Arah dalan salang babai aku
    Reff. O, Bapa dengkeh pemindonku
Lit kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

3. O Yesus, Kam saja kusembah
    Sabab Kam Kap si mada kuasa
    Ibas surga bage pe i doni
    O Yesus surak m’riah aku
    Kudesken me persembahenku
    Pengataken bujur bas RumahNdu
    Reff. O, Bapa dengkeh pemindonku
Lit kap sada sura-surangku
Atan min aku ibas RumahNdu
Sedekah geluhku

Lagu & Syair : Sinarta H. Dunant Sinuraya
Download slide PowerPoint KEE No. 303

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment