Friday, February 1, 2019

KEE No. 285 Kam me o, Tuhan pematang g’luhku

KEE No. 285 : 1-4 (Kam me o, Tuhan pematang g’luhku)

1. Kam me o, Tuhan pematang g’luhku
    Kam empuna tendingku
    Tedeh ateku sikel ukurku
    rembak tetap min ras Kam
    Reff. RembakkenNdu aku o, Tuhan
Ku kayu persilangNdu
RembakkenNdu aku
RembakkenNdulah
Ku lebeNdu o, Tuhan

2. Pegegehilah badiakenlah
    Aku enda kawanNdu
    G’lah paguh aku, tetap ukurku
    Bas nehken peratenNdu
    Reff. RembakkenNdu aku o, Tuhan
Ku kayu persilangNdu
RembakkenNdu aku
RembakkenNdulah
Ku lebeNdu o, Tuhan

3. Seh kal senangna seh kal riahna
    Rembak ras Kam o, Bapa
    Sanga ertoto entah ersembah
    Ukur pusuh ermegah
    Reff. RembakkenNdu aku o, Tuhan
Ku kayu persilangNdu
RembakkenNdu aku
RembakkenNdulah
Ku lebeNdu o, Tuhan

4. La bo ’nggo serta g’luh enda
    Ras Kam ngenca mambarna
    I bas rumahNdu i adepenNdu
    Dame me tuhu-tuhu
    Reff. RembakkenNdu aku o, Tuhan
Ku kayu persilangNdu
RembakkenNdu aku
RembakkenNdulah
Ku lebeNdu o, Tuhan

I am thine, o Lord, Fanny J. Crosby 1875
Lagu Asli: William Howard Doane 1875
Syair Karo: BPIMG 2000-2005
Download slide PowerPoint KEE No. 285

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment