Wednesday, December 12, 2018

KEE No. 256 Njala Entah Rani

KEE No. 256 : 1-4 (Njala Entah Rani)

1. Reff.    Njalah ‘tah rani nina e
        Anding-andingen nge kap e
        Nina Tuhan Yesus dage
        “Dahikenlah dahinndu gundari e”
        Ninta min kerina ale :
        “I jenda aku Tuhan. Suruhlah dage”
    Dage amburkenlah jalanta
    Ula nai min lit si erdalih
    Ije makana simpar kek’lengenta
    Gelah lanai banci salih

2. Reff.    Njalah ‘tah rani nina e
        Anding-andingen nge kap e
        Nina Tuhan Yesus dage
        “Dahikenlah dahinndu gundari e”
        Ninta min kerina ale :
        “I jenda aku Tuhan. Suruhlah dage”
    ‘Di mbelang si man peranin
    Janah kita me si ranisa
    Kalak sideban pe lanai suin
    Perbahan Yesus si madasa

3. Reff.    Njalah ‘tah rani nina e
        Anding-andingen nge kap e
        Nina Tuhan Yesus dage
        “Dahikenlah dahinndu gundari e”
        Ninta min kerina ale :
        “I jenda aku Tuhan. Suruhlah dage”
    Dagena ota si b’ritaken
    B’rita si meriah man teman
    Gelah lanai lit ibas kegelapen
    Dingen lanai lit si tertaban

4. Reff.    Njalah ‘tah rani nina e
        Anding-andingen nge kap e
        Nina Tuhan Yesus dage
        “Dahikenlah dahinndu gundari e”
        Ninta min kerina ale :
        “I jenda aku Tuhan. Suruhlah dage”
    ‘Di ‘nggo kataNa si pakeken
    Ras pedahNa pe si dalanken
    Ije me t’ridah buah kiniteken
    Gelar Dibata imuliaken

Syair : BPH Klasis GBKP Medan Delitua & S. Tarigan, 1987
Lagu : S. Tarigan, 1990
Download slide PowerPoint KEE No. 256

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment