Wednesday, December 5, 2018

KEE No. 249 Ajar Aku O Tuhanku

KEE No. 249 : 1-5 (Ajar Aku O Tuhanku)

1. Ajar aku o Tuhanku,
    Make Kata rasa pedahNdu
    Kueteh payo ras sentudu
    Kuikutken bas geluhku.
    Reff.    Si ngikut pedah Dibata,
        Daten me kerembakenNa
        Pedah kata tangkas krina,
        Em jadi gelementa.

2. Tatah aku genduari
    Arah dalin si mehuli
    Lalap min Kam kutimai
    Gelah aku iapuli.
    Reff.    Si ngikut pedah Dibata,
        Daten me kerembakenNa
        Pedah kata tangkas krina,
        Em jadi gelementa.

3. Kekelengen ni Dibata
    La ersibar seh man banta
    Anem gia papak kita
    Dalin jera tuduhkenNa.
    Reff.    Si ngikut pedah Dibata,
        Daten me kerembakenNa
        Pedah kata tangkas krina,
        Em jadi gelementa.

4. Kalak si tegu Dibata
    Em si lembab kin ukurna
    Man si nembah rusur baNa
    Ukum ajarkenNa banta.
    Reff.    Si ngikut pedah Dibata,
        Daten me kerembakenNa
        Pedah kata tangkas krina,
        Em jadi gelementa.

5. Mata ukur nare baNa,
    Gelah peratenNa siangka
    Adi g’luhta ikep-kepNa,
    Tentu malem kel ateta.
    Reff.    Si ngikut pedah Dibata,
        Daten me kerembakenNa
        Pedah kata tangkas krina,
        Em jadi gelementa.

Syair dan Lagu : S. Tarigan, 1999
Download slide PowerPoint KEE No. 249

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment