Saturday, August 19, 2017

KEE No. 129 Kupuji Kam O Dibatangku

KEE No. 129 : 1-3 (Kupuji Kam O Dibatangku)

1. Ku puji Kam o, Dibatangku
    Ras ku kataken bujur pe
    Ban labo kurang kai pe bangku
    Kam sekawalku berngi e
    Medak ibas mejuah-juah
    Ukurku sapa mata t’rang
    Je kugenggengken picet susah
    Ban daging bugis ras senang

2. Tapina daging gia sikap
    Meriah gia enggeluh
    Kerina enda la terakap
    ‘Di la ukurku pe nteguh
    E maka mindo aku baNdu
    Pegegeh aku sendah pe
    Lah tergejap min arah tanNdu
    Seh bangku penampatNdu e

3. Lebih pe Tuhan, iuseken
    I’breken Kam kesahNdu min
    Lah ola nari kuueken
    ‘Bas percuban la talu kin
    Temani aku sendah enda
    Taruhken seh ku dungna pe
    Gelah terpuji Kam i jenda
    Kam si ngkelengi aku e

Sinusurkenca Pdt. E. J. Van den Berg
Download slide PowerPoint KEE No. 129

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment