Friday, August 11, 2017

KEE No. 121 Tuhan Yesus Penebusku

KEE No. 121 : 1-5 (Tuhan Yesus Penebusku)

1. Tuhan Yesus Penebusku
    Ia penalemenku
    Ia singgalar utangku
    Sai ibanNa dosangku
    K’leng ateNa tangkas bangku
    Kegeluhen seh man bangku
    Perban e kupuji Kam
    Seh si rasa lalap e

2. Besar ka me kap kulaNa
    Perban iligasi pe
    E me pepalemken dosa
    Tek nge aku baNa pe
    NanamiNa kap suina
    Bangku kap nggo seh geluhNa
    Perban e kupuji Kam
    Seh si rasa lalap e

3. Duri ka man tengkulukNa
    Ras isaling-saling pe
    Duri ka pe perligasNa
    Palu ka takalNa e
    E me gengken Kam Tuhanku
    K’rina e iban dosangku
    Perban e kupuji Kam
    Seh si rasa lalap e

4. Kubas tanNdu ras naheNdu
    Ipakuken paku e
    Mambur ka ban e darahNdu
    I kayu silang kepe
    E me sumbul peridin
    Gelah aku pe terkelin
    Perban e kupuji Kam
    Seh si rasa lalap e

5. Perban e me o, Tuhanku
    Nembah aku baNdu pe
    Iasamken Kam kesahNdu
    Ngepkep si perdosa e
    Iban e nggo sai dosangku
    Salangsai me tuhu aku
    Perban e kupuji Kam
    Seh si rasa lalap e

Sinusurkenca Pdt. Ng. Munte
Download slide PowerPoint KEE No. 121

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...


No comments:

Post a Comment