Monday, October 11, 2021

KEE No. 492 Geluh si enggo iaturkenNdu

 KEE No. 492 : 1-3 (Geluh si enggo iaturkenNdu)

1. Geluh si enggo iaturkenNdu
    Kam me penggurunku.
    Susah tah senang ibas geluhku,
    Je turah gegehku.
    Kam kap Tuhanku
    Kam kap Bapangku
    Kem pengarapenku.
    Dudurken tanNdu tegu min aku
    Gelah malem ateku.

2. Bere min aku kepenteranNdu
    Ndalani geluhku,
    Ajari aku bas perbebenku
    Kam kap tundalenku
    Kam kap Tuhanku
    Kam kap Bapangku
    Kam pengarapenku
    Dudurken tanNdu tegu min aku
    Gelah malem ateku

3. Dengkehken min aku erlebuh
    Man Bandu Tuhanku
    Aku nggo kote aku nggo labuh
    Lanai lit gegehku
    Kam kap Tuhanku
    Kam kap Bapangku
    Kam pengarapenku
    Dudurken tanNdu tegu min aku
    Gelah malem ateku

Lagu : Jeremy Tarigan
Syair : Imza Sony Tarigan
Download slide PowerPoint KEE No. 492

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment