Sunday, December 15, 2019

KEE No. 415 O Dibata si erkuasa

KEE No. 415 : 1-3 (O Dibata si erkuasa)

1. O Dibata si erkuasa
    Reh aku ku adepenNdu
    Ateku nuriken kecibalku
    Lanai ku ‘teh ertoto baNdu
    Perban g’luhku dem alu dosa
    Reff. O Dibatangku aku anakNdu
Tek kal ‘ku baNdu
Pertotonku ibegikenNdu

2. Ku petetap Tuhan ukurku
    Reh erpengendes man baNdu
    I idahNdu me kap perbebenku
    itandaiNdu ise kin aku
    Aloken min pengendesenku
    Reff. O Dibatangku aku anakNdu
Tek kal ‘ku baNdu
Pertotonku ibegikenNdu

3. Kukataken bujur man baNdu
    Nggo ngasup aku o Tuhan
    Ngakuken k’rina dosa-dosangku
    Kam me tetap pengarapenku
    Si tetap mere gegeh bangku
    Reff. O Dibatangku aku anakNdu
Tek kal ‘ku baNdu
Pertotonku ibegikenNdu

Lagu: Pdt. Abdi Jaya Barus
Syair : Pdt. Jonvianus Tarigan & Pdt. Abdi Jaya Barus
Download slide PowerPoint KEE No. 415

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment