Monday, October 21, 2019

KEE No. 363 O Kam Dibatangku

KEE No. 363 : 1-3 (O Kam Dibatangku)

1. O Kam Dibatangku,
    Kudarami dingen tedeh ateku
    Mesikel aku nandangi Kam,
    Desken taneh tenggiring si kerah
    Reff. Ku puji Kam, ku puji Kam
bas kegeluhenku
Kam si mulahi aku,
bas k’rina kinis’ran

2. O Kam Dibatangku,
    Pelepas kuidah Kam irumahNdu
    Maka kuidah kemulianNdu,
    Kupuji Kam ateku bas g’luhku
    Reff. Ku puji Kam, ku puji Kam
bas kegeluhenku
Kam si mulahi aku,
bas k’rina kinis’ran

3. Kidekah umurku,
    Aku reh ngataken bujur man baNdu
    Nare tanku erlebuh baNdu,
    Alu ende-enden si meriah
    Reff. Ku puji Kam, ku puji Kam
bas kegeluhenku
Kam si mulahi aku,
bas k’rina kinis’ran

Lagu : Pdt. Abdi Jaya Barus, 2008
Syair : Pdt. Sinar Rehaganta Barus
Download slide PowerPoint KEE No. 363

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment