Wednesday, November 9, 2016

KEE No. 17 Dibata Mekelek Mekuah

KEE No. 17 : 1-4 (Dibata Mekelek Mekuah)

1. Dibata mekelek mekuah,
    NgaruhNa banta kurang kin?
    Lang! Lalap kapen lit nge tuah,
    Ula dage des ate min!
    Lang! Arus kita k’rina ‘rsembah,
    Man Tuhan Dibatanta e.
    Ateta gel-gelmin ermengkah,
    Man si la lupa banta e.

2. Kita enda kai dage gunana,
    Man Tuhan si mulia e?
    Aminna simbak pe kataNa,
    IpekenaNa ukurta e.
    Tah ise singapuli aku,
    Si ‘rbanca ukur nggo dedas?
    Kepeken Tuhan Dibatangku,
    E maka ateku nggo melas.

3. E banci kin la ku malang,
    Ngenehen Tuhan si bage?
    TuduhkenNa man bangku dalan,
    La banci lang kuikutken e.
    PedahNdu min ncekem ateku,
    KataNdu siat tangkel min.
    Kam kukelengi seh mateku,
    Temanku bali aku kin
 
4. O, Tuhan, Kam min kuinget rusur,
    Kam lalap sekawalku e.
    Tepet min aku ku si bujur,
    Geluhku k’rina baNdu nge.
    Tegulah aku ‘di meriah,
    Apulilah ‘di mesera.
    Makana labo aku mbiar,
    Tah mate pe la kutera.

Sinusurkenca Pdt. M. Joustra
Download slide PowerPoint KEE No. 17

Join Grup Telegram dan Grup WA saya untuk mendapatkan update...

No comments:

Post a Comment